perjantai 4. marraskuuta 2011

Namut



tuli näistä tyttären sukista!



 

8 kommenttia:

Katja / Lumiomena kirjoitti...

Oi, tosiaankin namut! Aika ihanat.

Hyvää pyhäinpäiväviikonloppua, Satu.

Merruli kirjoitti...

Tosiaan namut ne on. Kuin Englannin lakua tai vadelmalakua.

Satu kirjoitti...

Katja! Kiitos, hän itse valitsi värit ja minä ehdotin tuollaista ratkaisua. Meillä tytöt tykkää käyttää eriparisukkia ja musta on kiva hyödyntää sitä mieltymystä näinkin :)

Kiitos samoin, sulla olikin niin suloiset suunnitelmat! Oliko valkoviini hyvää? Minä nautin eilen kaksi lasillista ja neuloin viimein omaa harmaata villasukkaani :)

Merruli! Englannin lakut silmissä mullakin :D Jotenkin niin herkullinen tuo väriyhdistelmä, ei ihme, että tytöt tykkää.

Päivikki kirjoitti...

Kyllä, herkut ovat! Olen käynyt kommentoimassakin täällä välillä, mutta joku tässä bloggerin kommentoinnissa tökkii. Olet niin monesti taas kirjoitellut ajatuksiani ;) Kiitos niistä! Meilläkin kipsikäsipotilas alkaa toipua... Ja lenkkeily se on ollut välillä vähän niin ja näin...

Satu kirjoitti...

Päivikki! Hei sinä :) no samaa olen ihmetellyt, kommentointi on ollut tosi hankalaa jostain syystä, pöh. Toivotaan, että korjaantuu ennalleen. Kiva, että ajatukset lentävät samoja reittejä! Hyvä, että kipsikäsi toipumassa myös. Voi lenkkeilyt, ehkä niitä lötkövaiheitakin tarvitaan...mulla tosin ei olekaan muuta kuin niitä...Kiitos kun olet käynyt, voi hyvin!!

tinttarus kirjoitti...

Niin on namut sukkaset, että huomaan pohtivani kummasta päästä haukkaisin ensin... :)
Englanninlakujen kanssa se on osa rituaalia, eikös?!että mikä osa suuhun sujautetaan ekana:)
Nuo on niin ihkut♥

Satu kirjoitti...

tinttarus! Kiitos :) Joulua ootellessa, silloin meillä on aina Englannin lakuja, erityisesti niille, jotka eivät syö suklaata. (huom. minä syön molempia)

Mihaela kirjoitti...

ah how cute they are! lovely!