lauantai 11. heinäkuuta 2009

Ruusunlehtiä







ja sateisia tuulia




4 kommenttia:

Lankastia kirjoitti...

Hieno kuvapari! Tunnelmaltaan niin erilaiset, mutta kuitenkin niin samanmoiset.

navettakissa kirjoitti...

Mä en ala! Taas niin ihanat kuvat! =) Nyt tää alkaa niinku säästää parempaa kameraa varten. Nykyinen (ihan hyvä kyllä sekin) pääsee festari/bilekameraksi tai päätyy mun vanhemmille, joilla ei ole digikameraa lainkaan.

Finn kirjoitti...

Satunkaa, hello! Thank you for visiting me, it was a beautiful surpise, I am also very glad that you enjoyed my pictures. It is amazing to be able to communicate through these blogs, it is incredible to get to exchange experiences and ideas. To me it is almost like getting to know in person the few people with whom I correspond and I am really grateful, Kiitos.

Satu kirjoitti...

Lankastia! kiitos, sitä samaa itsekin aattelin...

Kissa! No kiitos vaan, taas! :) Mulla ollut digijärkkäri nyt puoltoista vuotta ja se on kyl yks mun parhaista kavereista! Olen vain tekniikkatörppö ja olen ihan liian laiskasti lukenut käyttöohjetta...tarvitsisin nimittäin ohjeen lisäksi tulkin, jotta jotain menisi perille!

Finn! Kiitos for visiting! This blog world is great!