keskiviikko 28. heinäkuuta 2010

Kelejä pitelee





9 kommenttia:

Katja / Lumiomena kirjoitti...

Pitelee hieman liiankin kanssa. Vaan nuo auringonkukat (?) ovat upeita. Niissä näkyy tämän kesän tunnelma jotenkin aika täydellisenä.

villasukka kirjoitti...

Auringonkukat ovat upeita.
Superhellesää jatkuu, sateesta ei tietoa, puhdistaisi ilman.

Prisca kirjoitti...

Auringonkukka-aika ...

Merruli kirjoitti...

Joko teillä kukkii auringonkukat? Itselläni vasta nuppusia, mutta toisaalta en jaksanut esikasvattaa.
Suomessa on aivan liian vähän auringonkukkapeltoja!

Pikkusisko kirjoitti...

Niin pitelee. Tykkään.

Lankastia kirjoitti...

Pitelee. Todellakin. Paahtaa tällä hetkellä 34,4 asteen voimalla..

Kaunis tuo tekemäsi liina! Ihailen tuollaista luonteenlujuutta, jota tarvitaan, jos virkkaa noin ohutta :)

Mirka kirjoitti...

sitäpä juuri! nautitaan, kun tarkenee :)

vilukissi kirjoitti...

Oletko saanut nämä auringonkukat siemenistä kasvatettua!!!?

Satu kirjoitti...

lumiomena! Nyt viilennyt ja ihanaa, silti lämmin! Kyllä, nuo auringonkukat näyttivät ihan tältä hellekesältä, oli pakko pysähtyä kuvaamaan, kun fillarilla ohi ajoin.

villasukka! Meillä nyt sadellut, vähän ukkostanut, tuullut vimmatusti ja paistanut myös, onneksi. Nyt jo helpompi olla.

aurinko ja kuu! On se, ihana aika. Heinäkuun viimeinen.

Merruli! Nämä tuolta puutarhapalstoilta, en tiedä onko esikasvatettu tms. Olen samaa mieltä, saisi olla runsaasti!

Pikkusisko! Minä myös. Kuitenkin olen iloinen, että hieman hellitti. Kunhan ei kokonaan lopu.

Lankastia! :) Kiitos, luonteenlujuus on se, mitä mulla aika vähän (kun näkisit kaikki ne keskeneräiset tekeleet...), mutta myös se, mitä aion yrittää kehittää itsessäni.

On ollut niin hassua, kun tänä kesänä se 30 on ollut normaalilämpötila, ja 20 on jo aika viilee keli.

Mirka! Kyllä on tarjettu tänä kesänä, nyt olen kaivanut ohuen neuletakin esiin, mutta hiki tulee sen kanssa.

Vilukissi! MINÄKÖ?! No en! :D Mä mitään osaa kasvattaa...Kävin puutarhapalstoilla kuvaamassa, tossa meidän vieressä on upeat, runsaat kukkapalstat, ihanaa, että joku jaksaa.Kyllä minäkin tykkäisin, mutta mun kärsivällisyys ja tuolla aiemmin mainittu luonteenlujuus ei oikein riitä. :D