keskiviikko 18. toukokuuta 2011

Tänään kävin kävelyllä



pää ja keho huusivat ilmaa, linnunlaulua, vihreää!
Piti hypellä hetki rantaheinikossa,
jotta sai ajatukset taas asettumaan,
mielen rauhoittumaan.
Olen tehnyt kaiken minkä olin päättänytkin,
muutama homma jää vielä kotitöiksi,
mutta aikatauluni piti, uskomatonta!

Tällä tiellä on menty eka vuosi
ja reissu jatkuu.
Hyvin avartava ja rikas matka meneillään.








Huomenna palaan kotiin.
Huoletonna voin mennä,
kannatti ahertaa täällä,
saan sitten rauhallisin mielin asettua kotikoloon.

CuRecin uusi numero on ilmestynyt!
Meidän luokka on ahkeroinut juttujen teossa,
käy ihmeessä katsomassa!





10 kommenttia:

sade kirjoitti...

vau mitä kuvia. heräsin; onko se jo noin kesä!? <3 <3

JaanaR kirjoitti...

Kesältä näyttää minustakin! Kepeitä askeleita viikonloppuun sinulle :)

Katja / Lumiomena kirjoitti...

Hyvä sinä! Vaikka on ollut varmasti kiireistä ja stressaavaakin, olet oikealla tiellä. Ja itse alan sinun myötäsi haaveilla yhtä enemmän ja enemmän opiskelusta (tai edes täydennyskoulutuksesta).

Tuomi kukkii ja tuoksuu ihanasti. Siitä on helppo nauttia.

:)

Päivikki kirjoitti...

Niin se vai on Satu, että asiat järjestyy, pitäisi muistaa luottaa siihen. Minä täällä suunnittelen yo-juhlia ja loppu aika menee juostessa. Kävin kurkistamassa nettilehteännekin, mukavia ideoita takaraivoon muhimaan!
Iloisena ja onnellisena ensimmäisestä suoritetusta opintovuodestasi: Minä olen sinusta ylpeä!

Maria kirjoitti...

Onnea olet ollut rohkea nainen-ja ihanaa käydä täällä luonasi♥

Anonyymi kirjoitti...

Kauniisti kuvasit lukuvuoden loppumista. Siihen tiivistyy aina suuri helpotus, mutta myös kiitollisuus. Vaikka olisi ollut miten rankka vuosi koulussa, kevätjuhla saa mielen helläksi: oli se sittenkin sen arvoista, paljon hyviä hetkiä ja kasvamista.

Vapauttavaa kesälomaa Sinulle,
ja menestystä jatkossakin :)

Lissu kirjoitti...

Tànà iltana kàvin tutkimassa blogiasi oikein ajan kanssa + tuota suosittelemaasi opinahjon julkaisua. Sinulla on ollut mahtava lukuvuosi. Olet varmaan saanut monenlaisia evàità elàmààsi. Onnea, onnea, auguri. Saapasmaa tarjoaisi sinulle upean opintoretkimaan. Tervetuloa!

Linnea kirjoitti...

Pistin tuon lehden suosikkilinkkeihini jo ekalla kerralla, kun esittelit. Hieno lehti. Kiitos vielä! :-)

Satu kirjoitti...

sade! Ihanaa, kiitos! Kiva herätys, eikö? Mulle kävi samoin tuolla kävelylenkillä, olin ollut ihan sumussa monta päivää.

JaanaR! Kiitos, kesä kolkuttelee jo tarmolla ja viikonloppu on ollut ihanaa huilia!

Katja! Kiitos sinä siellä, tuntuukin, että olen oikealla tiellä. Sellainen varma olo. Haaveilla on tapana toteutua, kun vahvasti haaveksii! :) Ja kyllä, tuomi on ihana.

Päivikki! Kiitos, ihanaa, että olet ylpeä, olen iloinen siitä! Vuosi vilahti vauhdilla, enkä enää osaisi ajatella eloa ilman tuota koulua. Ollaan tultu tutuiksi. :)

Satu kirjoitti...

Maria! Kiitos maria :) ja rohkeutta todella onkin tarvittu, paljon muun ohella. Tuntuu, että olen kasvanut aika tavalla. Ihanaa kun käyt :)

Ope! Kiitos sanoistasi. Tuntuu niin lomalta ja vapaudelta, vaikka vielä muutama pikkuhomma toukokuulle ja kesällekin jätin lukemista ja kirjoittamista. Sain vasta kunnolla tekemisen rytmistä kiinni, ja nyt osaan jo luottaa siihen, että hommat hoituu, tavalla tai toisella. Se on jo vapaus.

Lissu! Ihanaa Lissu, että olet rauhassa selaillut :) kiva kuulla! Ja tiedätkö, eilen juurikin ajattelin, että olisipa ihana kouluporukan kanssa retkeillä Iltaliaan! Telepatiaa! :) Eväitä olen saanut, suolaisia ja makeita, ja niitä mietin kesän yli, elokuussa kerron koulukavereillekin ekan vuoteni tärkeimmät (jokainen tekee portfolion ekasta vuodesta). Kiitos Lissu! Formulat täällä pörisee telkkarissa :)

Linnea! Kiva! Minustakin se on mainio ja on ollut hauskaa tehdä siihen pikkuisia juttusiakin. Tunnistitko minun? ;)