maanantai 19. syyskuuta 2011

Tunnelmaharmaus




tässä maailmassa nyt.
Syyssade, tuulen tuiske,
maanantai ja jauhelihakeitto.
Pesiytyisin, mökkiytyisin
vällyihin, kotinurkkiin, villoihin
jos vain voisin.
Keittäisin kaakaota, lukisin keskeneräistä laivamatkaa,
torkkuisin, sulautuisin harmauteen.

Mutta koska mulla on pari pikku hommaa 
tällekin viikolle tässä tarjolla,
ja koska tytär piirsi mulle ihanista ihanimman piirroksen,
niin taidanpa pysytellä jalkeilla,
ehkäpä jopa vähän jalat irti maastakin,
pää pilviä hipoen.
Tule sinäkin!



7 kommenttia:

tinttarus kirjoitti...

Olen rehellinen: unohdin jokaisen sanomasi sanan juuri sillä tuokiolla, kun Maisan piirtämä hyppyytti iloni kattoon asti! TAivas tanssii ja pilvet pyörivät polkkaa! JA minä haluan olla kuin tuo jänö♥
Aarrepiirros. Voimapiirros.

Iloa!!!

Ritva kirjoitti...

jalat ja kaikki käpälät irti maasta! hip hei!

pikkujutut kirjoitti...

Jalat irti, kuulostaa hyvältä.

Meillä on näemmä yhtäläinen maku tyttöjen nimissä ;)

himalainen kirjoitti...

Minun piti tulla kertomaan, että saan tänään vähän kuin vahingossa pesiytyä kotiin, täytyy kyllä tehdä töitä, mutta saan tehdä ne täällä kotona villasukat jalassa, olen niin onnellinen, ihan hurmaantunut. Ja ulkona sataa. Siitäkin olen onnellinen nyt. Kotipäivä.

Pue lämpimästi päälle ja muista juoda teetä, hyvin hitaasti, voimia!

Ihana voimapiirustus!

Anonyymi kirjoitti...

Voi ei, lapseni ku näkis toisen kuvan, tulisi varmasti mummola mieleen, joka on mennyttä aikaa, IKÄVÄ! Nyt heidän tenavat piirtää mummolle kuvia, joita Maisa piirtelee, taiteilijoita ovat nämä tenavat!
Iloa tähänkin syysiltaasi!
Helinä

leena kirjoitti...

Tunnelmaharmaus, kuulostaa hyvältä.
Piirustus on suloinen!

Satu kirjoitti...

tinttarus! :D Hauska! Yhdyn ilohyppelyysi!

Ritva! Hei hoi ja hyppy!

pikkujutut! Oi, sinullakin...hyvä nimi on :)

himalainen! Olen niin iloinen sun kotipäivästä, kävin katsomassa ihanaa kuvaa, voi. Villasukat ja kaikki. Juuri noin, se on onnea :)
Tänään mulla oli metsä. Ihana.

Helinä! Kiitos :) Ovat taiteilijoita ja niin ihania, kun tuosta vaan syntyy, ihan pyynnöstä tämäkin, halusin kettupiirroksen ja hän sen mulle nopeasti taikoi :)

Leena! Tunnelmaharmaus on ihana. Pesä. Tänään oli aurinko, ihan metsäpäivä, ei pesäkolo-olo.