torstai 30. heinäkuuta 2009

Valmiiksi tehtyjä...


Olen ommellut viimepäivinä paljon mustaa kangasta laukuiksi
ja tuli jo sellainen fiilis, että jotain piristystä tarvitaan...
Tuloksena tämä.
Lapset piirsivät alkuvuodesta minulle läjän hauskoja pallopäitä.
Ompelin kassiin yhdestä vastaavan
ja Pikkutytär pakkasi heti reissukamansa
"ite suunniteltuun" kassiinsa.




Virkaten on tullut valmiiksi käsilaukku ystävälle
sekä pellavainen käsityöpussukka.



Pitsihuopatuotteita olen taas tällä viikolla valmistanut.
Seena´s Tone suunnittelee ja tekee pitsihuopia ja olen
värkkäillyt niistä erilaisia tuotteita Seenalle.
Huopia esillä ja tuotteita myynnissä tällä hetkellä
Jämsässä huopatapahtumassa.




12 kommenttia:

Lissu kirjoitti...

Kauniita ja uniikkeja laukkuja. Pitsihuopaa? Mielenkiintoista! Vahinko, etten pääse tutkimaan tuotteita paikan päälle. Joskus!

elina kirjoitti...

Ollaampas siellä ahkeroitu! Kiva on tuo huopakukkanen varsinkin. Meillä oli viime kesänä koulun näyttely Jämsässä. Minunkin huopamatto oli näytillä siellä :D

Pikkusisko kirjoitti...

Kivoja laukkuja. Ja tuo pitsihuopa on kiehtovan näköistä.

sade kirjoitti...

Aivan ihana toi eka kassi. :D

navettakissa kirjoitti...

Aaaahh ja ooooh! Kaikki! Mutta lemppari on toi naamakassi! =) Ja toi huopa on varmasti upea! Ja virkattu kassi on suloinen ja koru ja kukkanen... (huokaus) Nyt viikonloppuna mäkin haluan tehdä käsilläni muutakin kuin pyöritellä peukaloisia.

vilukissi kirjoitti...

Kaunista! Pitsihuopa on mulle aika vieras asia (en ole koskaan kokeillut), kauniita ovat! Laukussasi oli mukava ruusuke...näin täällä yhden tytön rinnuksissa kolminkertaisen tuollaisen, eli alimmainen oli isoin pyöreä "pikkuliina" ja muuta aina astetta pienempiä ja sitten keskeltä napilla kiinni ja se oli mukava rintaneula! Noista pitsihuoparuusukkeistakin saa nättejä rintakoruja!

Lankastia kirjoitti...

Hei,mut nää on tosi upeita! Niin hienoja, että tekisi mieli hypeltää! Mun ehdoton lemppari on toi pieni pyöreä kaulakoru.

Eija kirjoitti...

Oi, miten kauniita !!
Tosi hauska tuo lasten suunnitelma kassiin:)

Nina kirjoitti...

Ompas kauniita huopa-asioita, oih. Villa ja huovuttaminen ovat minulle rakasta puuhaa.

Satu kirjoitti...

Lissu! Juu, minustakin on ollut mielenkiintoista räpellellä niitten kanssa. Hienoja huopia Seena tekee. Mäkään en Jämsään valitettavasti ehdi.

elinam! Kyllä, olen innoissani kun olen paljon ehtinyt tänä kesänä! Näyttelyt on ihania, siis sellaisetkin mitä saa itse pystytellä ja mihin saa omiakin esille. Huopamatto kuulostaa houkuttelevalta.

Pikkusisko! Kiitti. Pitsihuopa on tosiaan mielenkiintoista.

Sade! Eiks oo! Taidan tehdä lisää.

navettakissa! Jotenkin arvasin, että "naamakassi" (loistonimi!) uppoaa juuri sinuun ;)! Kyllä, nyt jo perjantai, ajattele! Ja sateista (ei voi kirmata terassille, mut joo...lenkil kyllä ;), tai ainakin just oiva hetki ottaa ne sortumislangat esiin ja pistää puikot heilumaan!

vilukissi! Kyllä tuo huopa on kaunista, kerron Seenalle kehuja blogilukijoilta! Juu, rintakorut hauskoja ja saa omanlaisia omilla syheröillä!

Lankastia! Kiitos, hypeltäminen on kivaa! :) Huopatöistä minun lempparini sama!

Eija! Kiitos kaunis! Minustakin lasten suunnittelemia on hauska toteuttaa. Niitä suunnitelmia välillä suorastaan sataa! :)

Sukkamieli! Kiitos! :) Ja minä haluasin ihan itse oppia huovuttamaan oikein kunnolla. Kurssille tarttis mennä. Ei se kai vaikeaa ole, tilaavaativaa kyllä.

Eila kirjoitti...

On kyllä kauniita ja kivoja kasseja!
Tuo käsityöpussukka pellavasta on erityisen ihana.

pia kirjoitti...

Kylläpä on juu ihania kasseja. Kiitos!